Lyckliga jag :)

Så var det söndag igen. Fasiken vad helgerna går fort! Inte alls roligt och vädret är tråkigt också.

Men nu till något roligare. I går var vi ut på krogen och det var riktigt trevligt. Var runt på lite olika ställen men till slut hamnade vi på ett ställe där det var mycket folk och roliga människor. Jag gilc iofs hem tidigare mådde så illa och kallsvettades, förmodligen för lite mat och för mycket dricka skulle jag tro.

Somnade inte förrän vid halv fem i morse. Telefon pep ochj ringde hela tiden, men det gjorde inget för det var ju HAN......å så glad jag blev.

Önskar av hela mitt hjärta att vi kan hitta tillbaka till varandra och få det bra. Jag tror ju som sagt på kärleken och den finns där mellan oss, men det är annat som hela tiden spökar. Ja, hoppet är det sista man förlorar sägs det.

Nu ska jag fixa till mig innan han kommer :) Lyckliga jag!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0