Snö!!!

Vaknade vid sex tiden i morse, tittade ut och trodde jag drömde.....SNÖ!!! Men varför nu? Så trött på sånt här väder, allt blir så kallt och trist. Nåja, det blir snart sommar.....hoppas jag.

Har nyss kommit från jobbet, inte många timmar i dag och det känns skönt. Får tid för mig själv och för att träna, det jag behöver just nu. Känner att jag mår så mycket bättre nu och jag hoppas att det håller i sig. Vill inte må så där dåligt igen!

Ska försöka ge mig ut på eftermiddagen om det blir bättre väder, måste få min dagliga dos av motion. Som det ser ut så verkar det spricka upp lite iaf och det har slutat snöa.

Nu ska jag äta och sen ta och städa klart, började så duktigt i går för att sen bara tappa all lust för städning. Men nu MÅSTE jag göra klart!!! Blir tokig annars!!!!

Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0